کاتالوگ و بروشور نمایش بزرگتر

کاتالوگ، بروشور و تراکت

w2p-catalog-brochure

محصول جدید

کالانما یا کاتالوگ یا بروشور کتابچه و یا راهنمای معرفی کلیات کالا، خدمات، امکانات و... می‌باشد که از طرف تولیدکننده و یا ارائه دهنده به مصرف‌کننده و یا مشتری برای معرفی کلی کالا یا خدمات ارائه می‌شود. همچنین در متون ادبیات پارسیان بروشور با عبارت دفترک مترادف شناخته شده است

جزییات بیشتر

0 تومان بدون مالیات.

اطلاعات بیشتر

در این راهنما بیشتر به جنبه تجاری، بازاریابی و جذب مخاطب توجه می‌شود (بر عکس بروشور که بیشتر به جزئیات و اطلاعات فنی و نحوه استفاده می‌پردازد)

بروشور

بروشور کتابچه و یا راهنمای معرفی جزئیات کالا، خدمات، امکانات و... می‌باشد که از طرف تولیدکننده و یا ارائه دهنده به مصرف‌کننده و یا مشتری برای معرفی دقیق و راهنمایی در استفاده ارائه می‌گردد.

به طور مثال: یک کارخانه دارو سازی برای معرفی محصولات خود کاتالوگ محصولات را (معمولا با برجسته نمایی در تأثیر گذاری) برای پزشک‌ها و داروخانه‌ها ارسال می‌نماید؛ و همین تولیدکننده بروشور هر محصول را برای معرفی نحوه استفاده، معرفی ممنوعیت‌های استفاده در موارد خاص و همین‌طور عوارض جانبی، راه‌های درمان در صورت استفاده نادرست و... در بسته‌بندی هر محصول قرار می‌دهد.

 طراحی و چاپ کاتالوگ و بروشور

 نسبت به نیاز، سلیقه و بودجه خود نوع تبلیغات خود را مشخص کنید :اعلان، کاتالوگ، بروشور و تراکت

در کاتالوگ‌ها عموماً از تصاویر و طراحی‌های جذاب جهت معرفی بهتر استفاده می‌شود.

در بروشورها معمولاً علاوه بر تصاویر از نقشه شماتتیک کالا هم استفاده می‌شود.

در ایران معمولاً به اشتباه تمامی راهنماهایی را که به صورت کتابچه و یا با کیفیت کاغذ و چاپ مناسب تهیه شده باشند را کاتالوگ می‌نامند و تمامی راهنماهایی را که به صورت یک برگی و یا چند لتی، که با استفاده از کاغذهای نازک‌تر تهیه شده باشند را بدون توجه به محتوای آن بروشور می‌نامند. طراحی کاتالوگ، مجله، بروشور اصول خاص خود را دارد. همچنین، نرم‌افزارهایی برایطراحی وجود دارد که به صورت پیش فرض قالب آماده کالانماها را دارد و کاربران می‌توانند از آنها استفاده کنند.